بوت‌کمپ کارآفرینی (هوشمندسازی خودرو و صنعت حمل‌ونقل) ویژه دانشجویان، دانش‌آموختگان و اعضای هیئت‌علمی دانشگاه‌ صبح روز چهارشنبه ۲۹ آذر ماه جاری توسط کارخانه نوآوری آمپر و با همکاری صندوق نوآوری و شکوفایی و دانشگاه امیرکبیر برگزار شد.

 آشنایی با کارخانه نوآوری و صنایع خلاق آمپر، چگونگی جذب استارت‌آپ‌ها و شرکت در رویداد‌های آمپر، آشنایی با گرنت و سرمایه‌گذاری‌های صندوق نوآوری و شکوفایی، آشنایی با مسیرهای کسب‌وکار و کارآفرینی، همچنین برگزاری جلسه‌های آموزش و مشاوره رایگان برای توانمندسازی افراد و آماده کردن برای ورود به زیست‌بوم نوآوری و استارت‌آپی کشور، از محورهای این نشست بود.

 در این نشست مصطفی بغدادی، مدیر توسعه اکوسیستم صندوق نوآوری نیز به تشریح خدمات این صندوق به شرکت‌های دانش بنیان پرداخت. گلاره قدیری مدیر آکادمی و بوت کمپ، مهدی اکبرشاهی مدیر شتابدهنده آمپر درایو و لیلا چراغی سرپرست شبکه سازی و برندینگ از کارخانه نوآوری آمپر در حوزه‌های مرتبط توضیحاتی را به دانشجویان ارائه دادند.

 این نشست یک پیش رویداد برای دوره اصلی بوت‌کمپ هوشمندسازی خودرو و صنعت حمل‌ونقل است. در این دوره بنابراین است که به صورت تخصصی و گام به گام در کنار متخصصین و منتورهای با تجربه این حوزه در خصوص صنعت خودرو، پروژه­ های واقعی انجام گردد و همچنین با چالش­ ها و تکنیک­‌های این صنعت، کسب مهارت صورت گیرد.

شایسته یادآوری است، کارخانه نوآوری و صنایع خلاق آمپر در فضایی به وسعت ۱۰هزار متر و در دو سوله مجزا هر سوله دو هزار مترمربع و در سه حوزه حمل‌ونقل، سلامت و سالمندی، اینترنت اشیا و هوش مصنوعی و بیمه با داشتن دفاتر و فضای کار اشتراکی و فب‌لب تخصصی فعالیت می‌کند