پایگاه خبری تحلیلی فناوری و نوآوری

پایگاه خبری تحلیلی فناوری و نوآوری

۱۲۵ مطلب در فروردين ۱۳۹۹ ثبت شده است

معاون علمي و فناوري رييس جمهوري:

در تولید و صادرات تجهیزات «ایران ساخت» برای درمان کرونا توانمند هستیم

۳۱ فروردين ۹۹ ، ۱۷:۲۵

چهارمین نشست کارگروه ارزیابی رسانه‌ای مدیریت بیماری کرونا با حضور معاون علمی و فناوری رییس جمهوری در وزارت کشور تشکیل شد. ستاری در این نشست از ورود ایران به مرحله صادرات تجهیزات پزشکی در حوزه بیماری کرونا خبر داد و گفت: با تولیدات روزافزون شرکت‌های دانش‌بنیان در زمینه کیت‌های تشخیص و تجهیزات پزشکی در زمینه بیماری کرونا، اکنون برای صادرات این محصولات آماده می‌شویم.

ادامه مطلب...

پخش غیرانحصاری؛ شرط تلویزیون برای تبلیغ اکران اینترنتی فیلم‌ها

۳۱ فروردين ۹۹ ، ۱۴:۰۶

ساترا در بیانیه‌ای عنوان کرد که اگر فیلم‌های سینمایی در رسانه‌های صوت و تصویر داخلی به نحو «غیرانحصاری» اکران شوند، می‌توانند از ظرفیت تبلیغات در رسانه ملی بهره‌مند شوند.

ادامه مطلب...

سامسونگ موبایل ارزان ۵G عرضه می کند

۳۱ فروردين ۹۹ ، ۱۳:۳۱

طبق گزارشی جدید شرکت سامسونگ برای مقابله با تاثیر شیوع ویروس کرونا بر فروش موبایل در سال جاری موبایل های ارزان قیمت ۵G رونمایی و عرضه می کند.

ادامه مطلب...

مدیر آزمایشگاه ووهان تولید ویروس کرونا را تکذیب کرد

۳۱ فروردين ۹۹ ، ۱۳:۰۳

یوآن ژیمینگ مدیر مؤسسه ویروس شناسی شهر ووهان ادعاهای آمریکا در مورد تولید عمدی ویروس کرونا در آزمایشگاه مذکور را رد کرد.

ادامه مطلب...

جشنواره‌های سینمایی۹۹ آنلاین می‌شود؟/ترافیک رویداد درنیمه دوم سال

۳۱ فروردين ۹۹ ، ۱۲:۳۰

مدیرکل دفتر جشنواره‌های سازمان سینمایی ضمن اشاره به تراکم بالای رویدادهای سینمایی در نیمه دوم سال جاری از احتمال برگزاری برخی از جشنواره‌های فیلم به صورت آنلاین خبر داد.

ادامه مطلب...

ایده‌های نوآورانه استارتاپ‌ها علیه بیماری کرونا حمایت می‌شود

۳۱ فروردين ۹۹ ، ۱۲:۲۱

معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از راه‌کارهای فناورانه و ایده‌های نوآورانه استارتارپ‌ها علیه بیماری کرونا حمایت ویژه‌ای می‌کند. این کار در قالب پویش کرونا پلاس صورت می‌گیرد.

ادامه مطلب...

رقابت چهره‌ها در ضیافت رمضانی سیما/ برگ‌برنده در دست کیست؟

۳۱ فروردين ۹۹ ، ۱۰:۳۵

مرور سریال‌های «زیرخاکی»، «بچه مهندس»، «#سرباز» و «پدر پسری» از منظر ترکیب چهره‌های حاضر در جلو و پشت دوربین هر کدام، نشان از رقابتی داغ میان این آثار در شب‌های رمضان برای جذب مخاطب دارد.

ادامه مطلب...

بازی کودکانه عامل افشای اطلاعات ۲۳ میلیون نفر

۳۱ فروردين ۹۹ ، ۱۰:۰۰

یک هکر با نفوذ به یک بازی آنلاین کودکانه به نام وبکینز توانست اطلاعات ۲۳ میلیون کاربر را سرقت کند. بازی یادشده توسط یک شرکت کانادایی به نام گنز عرضه شده است.

ادامه مطلب...

یک سیاره جدید خارج از منظومه شمسی رصد شد

۳۱ فروردين ۹۹ ، ۰۹:۳۰

تلسکوپ سیاره یاب سازمان فضایی اروپا برای نخستین بار یک سیاره خارج از منظومه شمسی را رصد کرد. این عملیات بخشی از فرایند تایید قابلیت های تلسکوپ است.

ادامه مطلب...

درباره کتاب «فکر کردن، بی‌درنگ و بادرنگ»/ دستگاه شناخت

۳۱ فروردين ۹۹ ، ۰۸:۴۷

کتاب «فکر کردن، بی‌درنگ و بادرنگ» تحقیق گسترده و عمیقی است درباره علل آشکار و نهان فرایند شکل‌گیری عقاید، باورها، نتیجه‌گیری‌ها و تصمیم‌های آدمی که نویسنده کتاب خواندنش را برای گفت‌وگوهای کارمندان در کنار آب سردکن اداره‌شان مفید می‌داند!

ادامه مطلب...